Reklamácia
Snažíme sa pre vás nakupovať kvalitné výrobky od nami overených výrobcov a dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok bude doručený v poškodenom stave, alebo prestane fungovať, zaistíme vám rýchlu opravu, výmenu výrobku alebo vám vrátime peniaze.
Reklamácia v autorizovanom servise
Najrýchlejším spôsobom riešenia reklamácie je kontaktovať priamo značkový servis - T:0800 500 456 - Email: obchod@pressoburg.sk.
Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku (faktúru), v prípade, že slúži ako záručný list.
Reklamácia na predajni
S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme priamo na predajni PRESSOBURG predaj a servis kávovarov, Podunajská 29, 821 06 Bratislava - Podunajské Biskupice.
Prineste, prosím, výrobok spolu s dokladom o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
Na predajni spolu s vami spíšeme reklamáciu.
Priebeh vybavovania vašej reklamácie vám radi oznámime na našej zákazníckej linke. O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom.
Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Reklamačnom poriadku.
Reklamácia poštou alebo kuriérom
Výrobok môžete poslať priamo na Reklamačné oddelenie CELFIA s.r.o., kde radi Vašu reklamáciu vybavíme.
Stačí vyplniť Reklamačný formulár. Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný formulár a doklad o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
Výrobok pošlite na adresu:
PRESSOBURG predaj a servis kávovarov
Podunajská 29 821 06
Bratislava - Podunajské Biskupice
Priebeh vybavovania svojej reklamácie vám radi oznámime na našej zákazníckej linke.